czwartek, 26 września 2013

Wcześniejsze nabytki kosmetyczne, których nie pokazywałam - LE Floral Grunge Essence, Manhattan: Oktoberfest i LE Fab Fashionista

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyki, o których zapomniałam wspomnieć we wcześniejszych postach, bo gdzieś się poukrywały na dnie szuflad i kuferków. ;)


Na pierwszy ogień idą róże z limitowanej edycji Oktoberfest Manhattan. Zamówiłam je przy okazji zakupów na Allegro kilka miesięcy temu. Są naprawdę przepiękne! :)


Róże mają nieziemską pigmentację, więc łatwo nimi zrobić sobie krzywdę - polecam miękki pędzel i ostrożne stopniowanie koloru.


Jestem posiadaczką odcieni:  Pink Gaudi 65M (fuksja) i Wiesn Fever 43P (koral z pomarańczem).


Wraz z różami zamówiłam paletki z LE Fab Fashionista: The Gorgeous i The Brave. Przyznaję, że uwiodły mnie piękne opakowania - kokardka, grafika, eleganckie zamknięcie na magnes i lusterko w środku. Brawa dla Manhattanu za sam design! 

A co w środku? Też jest pięknie :) Od lewej kolejno: The Gorgeous i The Brave. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację, są miękkie, ale nie osypują się. Do tego te kolory.. :)


Cienie Essence dostałam jako gratisy do zakupów w Drogerii Natura, było to chyba w kwietniu. Jeszcze ich nie używałam, pacnęłam jedynie palcem po każdym z kolorów, ale wstępnie mi się podobają. :)


Wypiekane cienie - pigmentacja jest średnia, ale z dobrą bazą powinny dać radę na mojej powiece. Bardzo podoba mi się fiolet, w sam raz do jesiennych i zimowych smoky. 


Odcienie to: 14 divas love drama (fiolet) i 13 jungle fever (zieleń ze złotem i burgundem).


Ta pastelowa czwóreczka zapowiada się super! :) Pigmentacja  jest o wiele lepsza niż u poprzedników, do tego bardzo przyjemne zestawienie kolorów.


Paletka ma uroczą, doskonale współgrającą z jej kolorami nazwę: 10 me and my ice cream.


Błyszczyki z LE Floral Grunge Essence kupiłam przy okazji wycieczki do Pragi (majówka! :P). U nas ponoć właśnie pojawia się na standach w Drogeriach Natura (brawa dla Essence za refleks! 4-miesięczne opóźnienie w stosunku do reszty Europy - chyba nie muszę tego komentować?). Mam ogromny sentyment do tego zestawu - traktuję go jako pamiątkę z podróży. :)



Same błyszczyki prezentują się interesująco - mamy tu kolory: koralowy róż, mięta i lawenda. Te dwa ostatnie niezbyt często można ujrzeć wśród asortymentu kosmetyków do ust popularnych marek drogeryjnych, dlatego zaintrygowana stwierdziłam, że muszę je kupić. :) Na ustach wyglądają średnio, ale do sesji fotograficznej można ich użyć, choć sądzę, że paletki do ust Sleeka lub Inglota sprawdzą się lepiej.

To już wszystkie zaległe nabytki, które udało mi się wyciągnąć z kątów, sfotografować i opisać. Jutro wyruszam na zakupy - Natura kusi zniżką -40% na Maybelline, więc na pewno coś mi wpadnie do koszyka. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz