niedziela, 10 lutego 2013

Styczniowe zakupy kosmetyczno-książkowe

Styczeń upływał mi na przemian: pod znakiem intensywnej nauki (sesja!) i spotkań towarzyskich. Przez to miałam niewiele czasu (jak i pieniędzy :D) na planowanie jakichkolwiek zakupów, nie licząc oczywiście produktów spożywczych. :P

Mając pokaźne zapasy kosmetyczne - zarówno kolorówki, jak i pielęgnacji - nie musiałam kupować praktycznie niczego. Fakt, promocje w drogeriach i sklepach on-line kusiły, ale zdołałam się powstrzymać - z czego jestem niezmiernie dumna. :)

Będąc w H&M, podczas wybierania prezentu urodzinowego dla przyjaciółki, (notabene - kosmetycznego, a jakże! :)) w oko wpadł mi lakier Come Along With Me. Odcień - ciemny turkus, w buteleczce zauważalne są połyskujące drobinki, ale na paznokciach to typowy krem.


Korzystając z promocji na znak.com.pl, moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka wymarzonych pozycji, m.in. książki Eduardo Mendozy, biografie - Marilyn Monroe i Coco Chanel oraz osławioną 'Trylogię Nowojorską' Austera. W Weltbildzie, oprócz kilku spontanicznych zakupów, udało mi się upolować książkę 'Jeden dzień', do lektury której zachęcił mnie Andrzej z jestkultura.pl. Polowałam na nią chyba cały miesiąc, nie tracąc nadziei, że będzie jeszcze dostępna - i w końcu pewnego poranka udało się. :) Dodam, że kosztowała całe 9,90 zł. :D




2 komentarze:

  1. Spore te zakupy książkowe! nie miałam okazji żadnej z nich mieć w swych szponach - ciekawa jestem wrażeń po przeczytaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombo promocji/wyprzedaży w księgarniach internetowych. ;) Polecam szczególnie wszystko Mendozy i 'Jeden dzień'. :)

      Usuń